امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

امیرعلی نفس مامان

اميرعلي جان تولدت مبارك عزيزم

1393/11/9 10:23
نویسنده : مامان امیرعلی
3,099 بازدید
اشتراک گذاری
تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی عزيز دلم، قشنگترين بهونه زندگيم 7 بهمن روز سه شنبه تولد دو سالگيت بود و من و بابا برات يه جشن تولد تو خونمون گرفتيم. مهمونامون ميگفتن كه خيلي بهشون خوش گذشته. تو هم اول مراسم با يه آهنگ رقصيدي بعدشم با بچه ها ميرقصيدي. عزيز دلم به هممون خوش گذشت. ثروت مامان نميدونم با چه زبوني احساسمو بگم كه خيلي خيلي خوشحالم از اينكه خداي مهربون تو رو به من و بابا هديه داده.خداي مهربونم شكرت. عزيزم الهي كه 120 ساله بشي پسرم. بعداً با عكساي تولدت ميام. دوستت دارم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی
11 بهمن 93 17:26
ای جانم چقدر نازی شما خاله جون تولدت مبارک عزیزم خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس شرکت کرده میشه بری بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون اینم لینکش http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397
انيتا كوچولوي دوست داشتني
12 بهمن 93 11:43
سلام امير علي جون تولدت مبارك عزيزم توي تولدت مثل ماه شده بودي به ما هم خيلي خوش گذشت الهي 120 ساله شي[عزیزم آنتیتای گلم ممنون خانوم کوچولو روز تولدم تو هم ماه شده بودی گلم ازتو هم ممنون هم به خاطر کادویی که زحمت کشیده بودی و آورده بودی هم به خاطر رقص چاقویی که همه خوششون اومده بود]